Za ljubitelje nogometa sprema se jedna revolucionarna promjena, a njen predvodnik je Facebook. Prema pisanju "Bloomberga", Facebook ulazi u dogovor s "Fox Sportsom" kako bi na ekrane doveo utakmice Lige prvaka.
Već od septembra brojne utakmice će biti prenošene uživo preko Facebooka. Ne zna se koliko je novca u pitanju, ali jasno je kako se radi o ogromnom iznosu.
Zasad za te utakmice nije prodana ni sekunda oglasnog prostora, ali ne sumnjamo da će se to vrlo brzo dogoditi.
- Uzbuđeni smo što ćemo Foxu otvoriti put prema novoj ciljnoj publici, onoj koja sadržaj upija preko društvenih mreža. Obožavamo nogomet i logično je da to bude naš prvi korak prema izgradnji saradnje koja bi trebala potrajati - rekao je Den Rid (Dan Reed), jedan od čelnih ljudi Facebooka.
Facebookovo ulaganje u nogomet nauštrb drugih sportova itekako ima smisla s obzirom na to da je humanitarni susret Evertona i Mančester junajteda gledalo gotovo četiri miliona osoba. Kada je u pitanju Liga prvaka, oko 34 miliona osoba ostvarilo je 98 miliona interakcija vezanih uz finale Lige prvaka koje su igrali Real Madrid i Juventus.
Ovaj dogovor nadogradnja je na raniji koji je Facebook postigao s kompanijom "Univision Communications Inc" za prijenos utakmica prve meksičke lige. Prvi je to korak prema tome da sve utakmice uskoro postanu nešto što bi bilo dostupno na društvenim mrežama, a ponajviše na Facebooku.