Propali sedmičnik „Slobodna Bosna“, koji sada egzistira kao portal i glasilo klana Zvizdić-Čampara, danas je ušao u tragikomičnu historiju izmišljanja istraživanja javnog mnijenja čiji je očiti cilj da se Fahrudin Radončić uplaši i, kao favorit, odustane od kandidiranja za bošnjačkog člana Predsjedništva BiH.
Nezavisno od potpuno nelogičnih i budalastih redoslijeda, jedna je stavka razorila i otkrila diletantizam ekipe koja stoji iza SB-a.
Kako se kaže, u pitanju su rezultati istraživanja javnog mnijenja u Federaciji BiH koje je krajem prošlog mjeseca provela agencija "House of Win" , pa se na grafikonima pokazuje kako, primjerice, Dragan Čović ima 32,1%, a Diana Zelenika 16,3%.
Portal potom navodi da se radi o istraživanju iz maja, a Zelenika je svoju kandidaturu praktično objavila tek prije nekoliko dana.
Uz to, iako je Džaferović zvanično nominiran kao jedini kandidat SDA 26. maja, „neko drugi iz SDA“ ima 6% glasova.
Iako SB važi kao medij nevjerovatnih izmišljotina, ovog puta je simpatično da su se posvađali s logikom i nasmijali svoje malobrojne čitaoce koji su bolje upućeni u aktuelna politička kretanja.
Tako je ova jeftina prevara unaprijed otkrivena i ima za cilj da se stvarni podaci s terena falsificiraju i da se sakrije koliko dobro stoji Fahrudin Radončić, čak i bez objavljene kandidature.
Na primjeru Diane Zelenike i vremenskim terminima koji se međusobno nikako ne slažu, „Slobodna Bosna“ tragikomično je pokazala kako je izmislila istraživanje javnog mnijenja.