Zamjenik ministra komunikacija i saobraćaja Bosne i Hercegovine Saša Dalipagić učestvovao je na skupu „Operativni izazovi regionalnog intermodalnog prijevoza i inovativna rješenja“ koji je održan u Ženevi.
Prilikom ceremonije otvorenja skupa Dalipagić se obratio prisutnima kazavši da je za BiH ključni izazov na međunarodnom planu održiv i konkurentan saobraćaj budući da je najveći problem naše zemlje nedovoljno razvijena infrastruktura u svim vidovima prometa.
On je istakao da je Bosna i Hercegovina došla do napretka uključivanjem u transevropske saobraćajne mreže u cestovnom, željezničkom i zračnom prometu, kao i saobraćaju unutrašnjim plovnim putevima tako što je potpisala ugovor o osnivanju Saobraćajne zajednice, čime se uspostavlja jedinstveno tržište u svim navedenim vidovima saobraćaja.
Kazao je i da je BiH definirala određene projekte koji će doprinijeti ulaganju u konkretne prekogranične infrastrukturne projekte.
Usvajanjem Okvirne saobraćajne politike BiH 2015 - 2030. godine i Okvirne strategije saobraćaja BiH 2016 - 2030. godine, BiH je dobila mogućnost apliciranja za grant i kreditna sredstva iz evropskih fondova, te su tako stvorene pretpostavke za daljnji strateški razvoj pojedinih vidova saobraćaja i infrastrukture, kao što su dovršetak gradnje Koridora 5C, kao najvažnijeg infrastrukturnog projekta u BiH, mostova na rijeci Savi Svilaj i Gradiška te rekonstrukcija Luke Brčko, u kojoj bi se tako povećao utovarno-pretovarni kapacitet, a što je bitno za uspostavu intermodalnog saobraćaja.
Kada je u pitanju intermodalni saobraćaj, Dalipagić je istaknuo da je on u BiH nedovoljno razvijen i da naša zemlja u narednom razdoblju želi intenzivno raditi na njegovom razvoju kako bi se iskoristile sve prednosti intermodalnog saobraćaja u odnosu na klasičnu vrstu prijevoza, a to su fleksibilnost cestovnog prijevoza, veliki kapacitet željeznice i niski troškovi prijevoza unutarašnjim plovnim putevima.
Isto tako, kako je naglasio Dalipagić, Bosna i Hercegovina će preferirati i poticati razvoj Hucepak prijevoza koji se odnosi na prijevoz cestovnih vozila i zamjenjivih sanduka zajedno s njihovim teretom na barem jednom dijelu prijevoznog puta željeznicom, a što bi osiguralo zaštitu cestovne infrastrukture i okoliša – saopćeno je iz Ministarstva saobraćaja i komunikacija BiH.