"Autecoste FBiH" objavile su video iz zraka poddionice Drvuša-Klopče koji je završeni dio Zeničke obilaznice na autoputuA1 u dužini od 2,23 kilometra.
Drivuša - Klopče je prvi dio obilaznice ukoliko se Zenici prilazi sa juga, a trasa je projektovana za brzinu od 120 kilometara na sat. Preostale dionice i poddionice su Donja Gračanica (Zenica sjever) – tunel Zenica i Klopče – tunel Pečuj.
Najzahtjevnije građevine na toj dionici su bile most Drivuša dužine 650 metara i vijadukt Perin Han dužine 400 metara. Njihova je širina 13,6 metara. Trasa autoceste poddionice nakon odvajanja rampe nastavlja prema mostu Drivuša, koji premošćuje rijeku Bosnu.
Prvi put na ovim prostorima jedan most se gradio po sistemu "polje po polje" korištenjem pokretne skele ili MSS skele (Movable Scaffolding System). Skela je naručena u Norveškoj te brodom dopremljena u luku Ploče, odakle je u dijelovima, pomoću 45 tegljača, dovezena na gradilište, gdje su je radnici sastavljali čak tri mjeseca.
- Ono što je obilježio izgradnju ove dionice jesu geološki vrlo složeni terenski uvjeti koji nisu detaljno obrađeni u glavnome projektu pa je trebalo mijenjati projektnu dokumentaciju, kao i klizišta što je uzrokovalo neželjene zastoje na izgradnji otvorene trase autoceste - saopćeno je iz "Autocestab FBiH".
Broj radnika koji je direktno radio na izgradnji poddionice je 150, a indirektno više od 300 radnika, a izvođač radova bio je je Hering d.d. Široki Brijeg.
Vrijednost ugovora je 33.527.849,36 eura sa PDV-om, a sredstva su osigurana od Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj (KFAER).