Gradnja tunela Hranjen, kao dijela buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, bez obzira na pandemiju koronavirusa, teče planiranom dinamikom, potvrdio je tehnički rukovodilac gradilišta Enes Ajanović. Prema njegovim riječima, radovi se odvijaju bez bilo kakvih zastoja.
- Radimo 24 sata dnevno bez ikakvih problema. Na gradilištu je situacija normalna. Do sada je iskopano skoro 470 metara glavne cijevi tunela Hranjen. Radovi se odvijaju potpuno prema dinamici i utvrđenom planu, u zavisnosti od tvrdoće stijene, koja je na našoj, južnoj strani i dalje meka i, s te strane, postoje ograničenja. Naš korak od toga zavisi. Što je mekša stijena, moramo ići kraćim korakom, kad je stijena tvrđa, idemo dužim korakom – pojasnio je Ajanović.
Dodao je da je najvažnije da tokom radova nema nikakvih procesnih zastoja te da su, u skladu sa pandemijom koronavirusa, poduzete sve mjere zaštite.
- Menadžment "Euro-Asfalta", kao društveno odgovorne kompanije, još od samog početka pandemije u BiH donio je odluku o formiranju kriznog štaba, koji je donio čitav niz mjera radi očuvanja zdravlja zaposlenika i poduzima i daljnje mjere na njihovoj zaštiti u smislu podizanja higijenskih uvjeta na samom gradilištu – pojasnio je Ajanović.
Dodao je da su donesene i mjere o restrikciji ulaza na gradilište.
- Riječ je o potpunoj kontroli ulaska i izlaska radnika i sveg ostalog osoblja, koje mora dolaziti na gradilište, uključujući i naše dobavljače. I od njih smo tražili da poštuju i primijene zaštitne mjere, od striktnog nošenja maski, rukavica i druge zaštitne opreme. Radnici na gradilište tunela Hranjen dolaze iz različitih krajeva BiH, što u trenutnoj situaciji nalaže poseban oprez. Svi su dodatno educirani zbog ove situacije sa pandemijom, upućeni na sve mjere koje trebaju poduzeti, uključujući i preporuke za što manje kontakata – naglasio je Ajanović.
Gradnja tunela Hranjen najzahtjevniji je dio projekta buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, a njegovom realizacijom udaljenost dva grada bit će smanjena sa 96 na 56 kilometara.