Na brodogradilištu u Vitezu, uprkos pandemiji koronavirusa, nema predaha. Vrijedni radnici firme „Derubis Yachts“, vlasništvo Denisa Kraljevića, grade potpuno novi model jahte koja će biti usidrena na najpoznatijim svjetskim destinacijama.
NA LICU MJESTA
Prvi kupac je Bosanac, ali će jahta biti poslana u čarter-kompaniju u Hrvatsku
Dijelovi nove jahte čija je gradnja u toku: Prezentacija će biti održana u Sarajevu. D. Pašalić
Na brodogradilištu u Vitezu, uprkos pandemiji koronavirusa, nema predaha. Vrijedni radnici firme „Derubis Yachts“, vlasništvo Denisa Kraljevića, grade potpuno novi model jahte koja će biti usidrena na najpoznatijim svjetskim destinacijama.
Ekipa „Avaza“ posjetila je jučer gradilište pored magistralnog puta M-5, gdje se predano radi na novoj verziji jahte čija će svjetska prezentacija biti održana u Sarajevu. Kraljević nam kaže da se radovi polako privode kraju.
- To je veći brod od onog koji smo ranije radili za pet stopa. Dva metra je duži, širi i pola metra viši, a kategorija je, također, potpuno druga. Radi se o još jačoj klasi, luksuznijem i većem brodu, čiji osnovni model košta pola miliona eura - pojašnjava Kraljević.
Dijelovi nove jahte čija je gradnja u toku: Prezentacija će biti održana u Sarajevu. D. Pašalić
Ne krije kako su mislili da će prvi brod teško proizvesti, a i prodati, ali reakcija s tržišta bila je odlična i na kraju se ispostavilo da su napravili premalo.
- Sada smo sebi dali oduška da napravimo još više tehničkih noviteta i da brod bude još bolji. Jahta se sastoji od 1.100 dijelova, uglavnom iz Evrope. Sada smo ušli na tržište najzahtjevnijih kupaca koji su navikli na kvalitet i ne možete im prodati bilo šta - ističe on.
Narudžbe za novi model jahte stižu iz svih krajeva svijeta, ali i od domaćih kupaca.
- Već smo sklopili ugovor s domaćim kupcem. Tako da ćemo u Sarajevu prezentirati i poznatog domaćeg kupca i domaći brod, prvi iz ove serije - otkriva Kraljević.
Zainteresiranih iz cijelog svijeta. D. Pašalić
Prva jahta koju prave, iako će joj vlasnik biti bh. kupac, čim izađe iz brodogradilišta i prođe prezentacije, bit će poslana na rad u čarter-kompaniju u Hrvatsku.
- Imamo dva upita iz Norveške, otprije i za Karibe - navodi Kraljević.
Kraljević ističe da su zbog pandemije nakratko biti obustavili rad, ali niko nije dobio otkaz.
Kraljević: Upiti iz Norveške, s Kariba.... Avaz
- Nije nas puno omela. Radnici su sada već iskusniji, pa je s njima dosta lakše raditi. Isto je i s kooperantima, svi smo prošli obuku na prvom brodu i sada je lakše. Stotinjak ljudi, zajedno s kooperantima, radi na brodu, a zadali smo sebi rok od 30 dana da ga kompletnog završimo - kaže Kraljević.
JUŽNA INTERKONEKCIJA
ŠAPAT ZVIJEZDAMA
PJEVAČ U PROBLEMU