Dopredsjedavajuća Skupštine Tuzlanskog kantona Lejla Vuković (SBB) inicirala je u Skupštini TK pokretanje telefonskog info centra, putem kojeg bi građani mogli dobiti informacije o zdravstvenom stanju svojih najmilijih.
Za portal "Avaza" Vuković je rekla da bi se uspostava jednog takvog centra mogla lako organizirati, ukoliko za tim bude postojala dobra volja.
- Naši građani, odnosno članovi porodica pacijenata koji leže na UKC Tuzla vrlo rijetko mogu da dobiju informacije o njihovom zdravstvenom stanju. Ljekari su na izmaku snaga, ne mogu da se jave na telefon, kao ni ostalo medicinsko osoblje. Veliki problem je što su građani, nažalost, prinuđeni da traže kojekakve veze na nekim drugim odjelima da vide da li mogu dobiti bilo kakvu informaciju o stanju pacijenta - kazala je Vuković i dodala da se svakodnevno dobivaju apele i molbe sugrađana koji pokušavaju doći do bilo kakve informacije.
Uspostavom telefonskog info centra, smatra, rasteretilo bi se i medicinsko osoblje, ali i porodica. Rad bi se mogao organizovati u dvije smjene sa po dvije osobe koje bi pružale informacije građanima.
Vuković je, također, inicirala da se hroničnim bolesnicima terapija produži sa sadašnja tri na šest mjeseci. Riječ je, govori nam, o populaciji koja je podložna zarazi koronavirusom, te je značajno omogućiti im da se ne izlažu gužvama.
- Velike su gužve u domovima zdravlja i to dodatno utiče na mogućnost zaraze koronavirusom. Nažalost pripadnici najgroženijih kategorija su upravo starije osobe i hronični bolesnici. Oni su nam se obratili sa molbom da im pomognemo da se što manje izlažu gužvi - rekla je Vuković.
Podsjeća da Tuzlanski kanton, koji broji 500.000 stanovnika, još nije završio proces informatizacije i nije uvedena elektronska knjižica. Pored toga, domovi zdravlja nisu elektronski uvezani sa UKC Tuzla.
- Te inicijative postoje od ranije i čini mi se da je Zavod zdravstvenog osiguranja izdvojio sredstva za te namjene, ali još nije došlo do realizacije - zaključuje Vuković.