URADILI ANALIZU

CCI izdvojio sarajevsku općinu kao primjer loše prakse za unapređenje života građana

Iznenađuje da predstavnici vlasti nisu iskazali zainteresovanost za učešće na događaju koji je imao za cilj promovisati perspektive zapošljavanja i pokretanja vlastitog biznisa u općini Hadžići, navode iz CCI-ja

CCI pozivaju predstavnike Općine Hadžići na uspostavljanje dobrih praksi. Arhiv

A. J.

30.8.2021

Centri civilnih inicijativa (CCI) su u okviru projekta „Veća odgovornost lokalne vlasti za kvalitet života građana“ vršili monitoring rada institucija lokalnih samouprava u 15 gradova/općina širom Bosne i Hercegovine, te u saradnji sa predstavnicima lokalne samouprave sprovodili aktivnosti na podizanju svijesti o aktualnim problemima i kao proizvod toga kreirali inicijative kao moguća rješenja tih problema.

Iz CCI-ja navode da je saradnja sa lokalnim samoupravama bila na zadovoljavajućem nivou, a kao negativan primjer istaknuli su predstavnike Općine Hadžići "koji nisu izrazili spremnost na saradnju u kontekstu transprentnosti i spremnost na zajedničku realizaciju aktivnosti koje bi bile usmjerene na unapređenje života građana u općini Hadžići".

- Između ostalog, izdvajamo nemogućnost pristupa zapisnicima sa sjednica Općinskog vijeća, nemogućnost prisustva sjednicama Općinskog vijeća, a povrh svega iznenađuje činjenica da predstavnici vlasti nisu iskazali zainteresovanost za učešće na događaju koji je imao za cilj promovisati perspektive zapošljavanja i pokretanja vlastitog biznisa u Općini Hadžići - navode iz CCI-ja.

Dodaju da je transparentnost jedna od osnova demokratskog društva, a informacije od javnog značaja moraju biti dostupne građanima kako bi se na vrijeme informisali o radu njihovih izabranih predstavnika.

- Onemogućavanje dvosmjerne komunikacije i nezainteresovanost za problema građana dovode do narušavanja osnovnih principa na kojima počivaju demokratska društva.

CCI pozivaju predstavnike Općine Hadžići na uspostavljanje dobrih praksi i konačnu otvorenost ka građanima koja vodi ka transparentnosti i otvaranju dvosmjere komunikacije između lokalne vlasti i građana i civilnog društva. Uspješna komunikacija može rezultirati kvalitetnim rješenjima i incijativama što se postiglo u ostalim općinama s kojima je ostvarena saradnja.

Potcrtavamo da kvalitet života građana mora biti prioritet kod onih koji su ih birali jer se samo na taj način može graditi povjerenje u vlast i njen kredibilitet u očima javnosti - saopćili su iz CCI-ja.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.