Pripremni radovi na dionici Koridora Vc Putnikovo Brdo-Medakovo koji prolazi kroz tri općine, Usoru, Doboj Jug i Tešanj, u dužini od 8,5 kilometara, teku planiranom dinamikom. Oko stotinu radnika i građevinska mehanizacija su svakodnevno na trasi.
Na ovoj trasi trebat će izgraditi: Šest mostova, jedan „cut cover“ tunel, pet potputnjaka, jedan natputnjak, sedam hidrotehničkih objekata, dvije petlje i jedno čeono naplatno mjesto. U sklopu ovog projekta bit će izmješteno 8,5 kilometara magistralne ceste M-4, uz rijeku Usoru, čime će se spriječiti plavljenje naselja uz rijeke Usora i Tešanjka.
Desetak podizvođača
Investitor gradnje ove dionice koridora je JP „Autoceste“ Federacije Bosne i Hercegovine, a izvođač radova je firma „Euro-asfalt“ sa desetak podizvođača.
- Izgradnjom ove dionice autoputa, koja će ovaj kraj povezati i sa jugom i sjeverom zemlje, omogućit će još brži privredni razvoj ovog kraja - izjavio je direktor udruženja privrednika Tešnja „Biznis centar“ Safet Mešić.
Šta će biti sa zastavom?
Mešić je izjavio da 2018. godine ulozima privrednika Tešnja, u naselju Kraševo na stubu visokom 60 metara postavljena najveća zastava Bosne i Hercegovine, ostaje izvan trase koridora Vc. Zastava dimenzija 20x30 metara nabavljena je u Turskoj i ona se (da bi što duže trajala), na jarbol postavlja samo u vrijeme tešanjskog sajma. Poslije sajma zamjenjuje je zastava istih dimenzija, sašivena u Tešnju.
Prema nezvaničnim informacijama, ovo je najveća zastava u našoj zemlji, koja se vijori visoko u nebo.