IMA I STRANIH STUDENATA

SUM upisalo 19 posto više brucoša u odnosu na prethodnu akademsku godinu

Sveučilište u Mostaru kontinuirano radi na unapređenju svoje vidljivosti u međunarodnim akademskim krugovima

Jedan od pokazatelja međunarodne vidljivosti Sveučilišta u Mostaru broj stranih studenata. SUM

FENA

jučer

Porast upisanih studenata od 19 posto u odnosu na prethodnu akademsku godinu, od kojih je 30 posto stranih studenata ukazuje na rastući interes za studijske programe Sveučilišta u Mostaru, izvijestili su u petak iz tog sveučilišta.

Kako kažu, ovaj rezultat svjedoči o rastućem ugledu Sveučilišta, kako na lokalnom, tako i na međunarodnom nivou.

- U akademskoj 2024./2025. godini Sveučilište u Mostaru zabilježilo je izniman interes novih studenata, s ukupno 2.058 brucoša koji su započeli svoje obrazovanje na ovom sveučilištu koje je jedino javno sveučilište u Bosni i Hercegovini koje izvodi nastavu prema hrvatskom nastavnom planu i programu - navode iz mostarskog sveučilišta.

Dodaju da je jedan od pokazatelja međunarodne vidljivosti Sveučilišta u Mostaru broj stranih studenata.

- Ove godine upisano je 624 studenta iz inostranstva, od čega 586 dolazi iz Republike Hrvatske. Ovaj podatak potvrđuje status Sveučilišta u Mostaru kao važnog obrazovnog centra u regiji, posebno za Hrvate izvan granica Bosne i Hercegovine - ističu iz SUM-a.

Napominju i da osim studenata iz Republike Hrvatske, Sveučilište privlači i studente iz drugih zemalja, što je rezultat brojnih međunarodnih sporazuma o suradnji.

- Sveučilište u Mostaru kontinuirano radi na unapređenju svoje vidljivosti u međunarodnim akademskim krugovima. Ove godine ostvarilo je napredak na nekoliko globalnih rang-lista sveučilišta, čime potvrđuje svoj status relevantne institucije visokog obrazovanja. Poseban naglasak stavljen je na istraživanje i inovacije, što povećava konkurentnost Sveučilišta na globalnom nivou - kaže se u saopćenju.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.