Porodična fabrika obuće „Kavat AB“ iz Švedske postoji od 1945. godine. Svojim kvalitetom je dostigla brend jednog od najkvalitetnijih proizvođača dječije obuće u Evropi.
Fabrika „Kavat“ Novi Travnik dnevno proizvodi oko 1.100 pari obuće. Smail Šabić, direktor fabrike, navodi da kompanija izvozi skoro 100 posto svoje proizvodnje. Glavno tržište su im skandinavske zemlje, a osim njih, izvoze na tržište Njemačke, Austrije, Belgije i Rusije.
Jačanje brenda
Godine 2009. kompanija je otvorila svoju fabriku u Travniku te uposlila 70 radnika. Nakon niza uspjeha „Kavat“ je svoje proizvodne kapacitete prebacio u novoizgrađenu fabriku u Novom Travniku.
Smail Šabić je direktor „Kavata“ u Novom Travniku i jedan od suvlasnika kompanije.
Danas imaju više od 155 zaposlenih, koji, ističu u Upravi, svojim radom i predanošću doprinose jačanju brenda „Kavat“. Radi poređenja, ono što je nekada bio „Ciciban“ za naše područje, „Kavat“ je danas u skandinavskim i zemljama zapadne Evrope.
- „Kavat“ je porodična kompanija bogate baštine i znanja o cipelama. Naši proizvodi su izrađeni od najboljih materijala, sastavljeni zahvaljujući najfinijim i najnaprednijim tehnikama na tržištu - kaže direktor Šabić.
„Kavat“, s glavnom proizvodnom lokacijom u Novom Travniku, 85 posto proizvodnje zasniva na dječijim artiklima, dok ostatak čini kolekcija za odrasle.
- Naša ekološka, bez hroma, vodootporna koža proizvodi se u saradnji s vodećim evropskim kožarama te može podnijeti test vremena i vremenskih prilika. Ovoj vrsti kože se može ući u trag, od krave na kojoj je bila, pa čak i do farme na kojoj je krava uzgajana. Kože su 100 posto vegetabilne, proizvedene u harmoniji s prirodom i apsolutno bez arsena, kamdija, hroma, olova i drugih štetnih tvari. Neka zrna, biljezi i ožiljci su dio prirodnog koncepta i čine svaki par jedinstvenim - ističe Šabić.
Dobar dio proizvodnje daju i kao lon-poslove drugim kompanijama u Bugojnu, Derventi, Novom Sadu i Borovu. U sklopu fabrike nalazi se i moderni outlet, u kojem se mogu kupiti njihovi proizvodi po povoljnijim cijenama.
U dugorčnom planu žele povećati proizvodnju. Pojedine programe koje trenutno daju kao lon-poslove drugim kompanijama imaju namjeru prebaciti pod svoj krov, te u narednih 3-4 godine planiraju povećati broj uposlenih od 200 do 250.