Italijanski proizvođač automobila "Ferrari" ponovo je osvojio titulu najmoćnijeg svjetskog brenda, prema najnovijem izvještaju "Brand Finance Global 2019.", predstavljenom na završenom Svjetskom ekonomskom forumu u Davosu.
"Ferrarijev" "propinjući konj" je tokom prošle godine u kategoriji Indeks snage brenda - BSI povećao svoj skor za tri poena, sa 91,5 na 94,8 od mogućih 100, pretekavši "McDonalds", "Coca-Colu", "Lego" i "Disney", navodi se u izvještaju objavljenom na internetskoj stranici kompanije "Brand Finance", koja mjeri vrijednost 500 najvećih svjetskih robnih marki.
Velikan među automobilskim brendovima je posljednji put ponio titulu najmoćnijeg svjetskog branda 2014. godine.
- Kao najkvalitetniji svjetski proizvođač luksuznih vozila, "Ferrari" ima neusporedivi nivo prepoznatljivosti brenda, koji podržava izvrsnost dizajna i inovacija. Logotip "propetog konja" je savršeni simbol snage i vitalnosti brenda, koji planira nove modele i dopire izvan autoindustrije - naveo je David Haigh, generalni direktor kompanije "Brand Finance"
Kada je riječ o vrijednosti brenda, na čelu liste nalazi se američki internet trgovac "Amazon", s iznosom 164,4 milijarde eura (rast od 24,6 posto u odnosu na 2018.), drugi je "Apple" sa 134,4 milijardi eura (5,0 posto), a treći "Google" sa 124,8 milijardi eura (18,1 posto).
"Microsoft" se popeo sa šeste na četvrtu poziciju, s vrijednošću brenda od 104,6 milijardi eura (47,4 posto), potisnuvši "Samsung" na peto mjesto.
Vrijednost brenda ovog južnokorejskog tehnološkog giganta je smanjena za 1,1 procenat, na 79,88 milijardi eura.