Nejra, Nerma i Jakub pokrenuli su obrt “Sherbetlook” u kojem su za manje od godinu uspješno postavili temelje široke linije proizvoda, sa posebnim fokusom na sokove od nane, zove, lavande, ruže, drijena i maline.
Ovaj mladi i kreativni tim iskoristio je porodičnu zemlju u Visokom i Bratuncu, iz čega je izrastao i cijeli brend, oslonjen na tradicionalne sorte bilja i voća te tradicionalnu recepturu. O počecima, izazovima i šansama, razgovarali smo s Jakubom Salkićem.
- Tokom posljednje godine sve nam se nekako preokrenulo. Od male proizvodnje, u kojoj smo se oslanjali na poznate kupce, proširili smo krug ljudi s kojima sarađujemo, a s tim su porasle potrebe za novim proizvodima, proširenjem posla i dodatnim aktivnostima. Opremili smo proizvodni prostor u Vogošći, nabavili nove mašine. Fokus je na biljnim sokovima od nane, zove, lavande i ruže, ali nismo stali na tome. Kroz testiranje različitih proizvoda, od džemova, sosova, čajeva, tražimo nove ideje, koje će kupci prepoznati - pojašnjava Jakub.
Posadili su plantažu ruže u Visokom, a u posljednje vrijeme nastoje iskoristiti zemljište i prirodne uvjete bratunačke regije. U Bratuncu imaju lavandu i nešto voća.
“Sherbetlook” je putem promocije na društvenim mrežama proširio posao. Sada postepeno pronalaze svoje mjesto u prodavnicima i ugostiteljskim objektima. Također, u saradnji sa Sweden/USAID FARMA II projektom, proizvode su predstavili prvih dana “Sarajevo Holiday Marketa”.