BH Telecom je danas i zvanično postao prva telekom kompanija u Bosni i Hercegovini koja je u potpunosti digitalizirala korisničke kanale i omogućila korisnicima kupovinu usluga ili uređaja u ponudi BH Telecoma bez dolaska na prodajno mjesto. Kroz uvođenje kvalifikovanog elektronskog potpisa i eliminaciju papirne dokumentacije, kompanija korisnicima nudi jednostavnije, brže i ekološki prihvatljivije rješenje za ugovaranje usluga.
Ova promjena, kako navode iz BH Telecoma, dio je inicijative "Paperless Office" i predstavlja važan korak u digitalnoj transformaciji kompanije. BH Telecom se time usklađuje s modernim poslovnim praksama i globalnim ekološkim i tehnološkim trendovima. Generalni direktor BH Telecoma, Amel Kovačević, istakao je važnost ovog procesa.
- Digitalizacija je temelj modernog poslovanja, a BH Telecom već godinama predvodi tehnološki napredak u BiH. Uvođenjem digitalnog potpisa i ukidanjem papirne dokumentacije, BH Telecom podiže kvalitet usluga i potvrđuje svoju posvećenost efikasnosti, sigurnosti i održivosti - kazao je Kovačević.
Unaprjeđenje korisničkog iskustva
Korisnici BH Telecoma od sada mogu potpisivati ugovore i druge dokumente potpuno digitalno, putem webshopa i online korisničkih servisa, bez potrebe za odlaskom u poslovnice. Ovo je omogućeno zahvaljujući integraciji kvalifikovanog digitalnog potpisa u saradnji s Agencijom za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH (IDDEEA). Na ovaj način poslovanje je potpuno prilagođeno savremenom načinu života i potrebama korisnika koji sve više očekuju fleksibilnost i dostupnost usluga na digitalnim platformama.
BH Telecom prolazi internu digitalnu transformaciju koja donosi brojne benefite i uštede, poput činjenice da je kompanija u svom poslovanju ostala na samo 9 (od 183) dokumenata koji zahtijevanu fizički potpis.