Jedno pogrebno preduzeće u Japanu nudi drive in uslugu za ljude koji bi da odaju počast pokojniku, ali su u stisci s vremenom.
Kako piše ''Japan Times'', firma ''Kankon Sousai Aichi'' otvorila je vrata za javnost u Uedi, u provinciji Nagano. Gosti mogu prići izlogu u kolima, upisati se u knjigu ožalošćenih preko ekrana osjetljivog na dodir i, kako je običaj, ostaviti uplatu porodici preminuloga u znak saučešća.
Također, postoji elektronska usluga prodaje tamjana, ako užurbani ožalošćeni želi da se u njegovo ime uputi i molitva.
U zemlji starosnog profila kakav ima Japan industrija pogrebnih preduzeća je u porastu, a sve je veća i potražnja za efikasnijim pogrebnim uslugama.
Masao Ogivara iz ove kompanije je rekao da je njihova nova usluga namijenjena osobama ograničene pokretljivosti, što zbog invaliditeta što zbog godina, piše JT.
- Ja se ovim poslom već dugo bavim i dobro znam koliko je teško starijim osobama u invalidskim kolicima da se pojave na sahrani - kazao je.
Masao tvrdi da se ovom uslugom "smanjuje vrijeme neophodno da bi se prisustvovalo sahrani“. Pošto se sahrane u Japanu obično održavaju oko podne, poslovni čovjek na pauzi za ručak može uspjeti samo da ode do kioska umjesto da žuri kući da obuče crninu i poslije bude na melanholičnom skupu.
Kompanije se u Japanu bore za svoj dio kolača pogrebne ekonomije, čiji je promet, prema podacima Instituta Yano, u vrijednosti od oko 10 milijardi eura. Shodno tome, posljednjih desetak godina su se javile brojne kontroverzne poslovne prakse u vezi s pogrebima.