Britanci su u četiri sedmice do 21. marta imali više od 79 miliona dodatnih kupovina namirnica dok su se spremali za pandemiju, što predstavlja skok od 20,5 posto u posjetama supermarketima, pokazali su podaci objavljeni u utorak.
Kompanija za istraživanje tržišta Nielsen saopćila je da su britanski potrošači potrošili dodatnih 1,9 milijardi funti na namirnice, prenosi Rojters.
Podaci su pokazali da je do treće sedmice marta, dva dana prije nego što je premijer Boris Džonson najavio potpunu izolaciju u Velikoj Britaniji kako bi pokušao suzbiti širenje koronavirusa, prodaja porasla za 43 posto u odnosu na isti period prošle godine.
U saopćenju, kompanija Nielsen navodi da su u periodu od četiri sedmice kupci u svaku svoju kupovinu obično dodavali samo jedan artikal, s tim da se prosječna potrošačka korpa povećala sa deset na jedanaest artikala, a prosječna potrošnja u jednom odlasku u trgovinu se povećala sa 15 na 16 funti.
-S obzirom na to da su domaćinstva imala gotovo tri dodatna odlaska u kupovinu u posljednje četiri sedmice, ova mala promjena u ponašanju pojedinačnih potrošača dovela je do ogromnih promjena u dosadašnjim obrascima kupovine-, rekao je Majk Vatkins, jedan od čelnika kompanije Nielsen u Velikoj Britaniji.
Podaci kompanije Nielsen pokazali su da su se u posljednjoj sedmici februara i prvoj sedmici marta kupci fokusirali na kupovinu osnovnih životnih potrepština, poput lijekova, sredstava za čišćenje, predmeta za njegu kućnih ljubimaca i namirnica koje imaju duži rok trajanja, poput tjestenine i riže. To se nastavilo do treće sedmice marta, sa stalnim porastom kupovine ovih namirnica.