Uz dionice Buna - Počitelj, dužine 7,2 kilometra, gdje su radovi u samom završetku, i Počitelj - Zvirovići, dugoj 11 kilometara, gdje se gradi punom parom, uskoro će na jugu naše zemlje, na izgradnji autoputa na Koridoru 5C, biti otvoreno još jedno gradilište.
Riječ je o dionici Mostar jug - Buna, koja je podijeljena na dvije poddionice Mostar jug - tunel ''Kvanj'' i tunel ''Kvanj'' - Buna. Tako će najprije početi izgradnja poddionice tunel ''Kvanj'' - Buna, dužine 5,2 kilometra.
Na toj dionici najznačajniji je objekt dvocijevni tunel ''Kvanj'', čija je desna cijev dužine 2.645, a lijeva 2.720 metara.
Denis Lasić, federalni ministar prometa, kazao nam je da uskoro očekuje “signal” iz JP “Autoceste FBiH” za potpisivanje ugovora za izgradnju tunela. On je, također, izrazio nadu da će uslijediti neophodne aktivnosti i pripremne radnje za izgradnju ostalih dionica u Hercegovini.
- Završili smo finansijsku konstrukciju i potpisali mandatna pisma za najveće projekte, kao što je tunel ''Prenj'', koji je izrazito zahtjevan, zapravo najzahtjevniji objekt na Koridoru 5C. Procijenjeno je već da će gradnja tog tunela, dugog 10 kilometara, trajati šest godina. Stoga, taj projekt i generalno dionice Mostar - jug - Mostar - sjever moramo što prije “napasti” - kazao je on.
Lasić je ustvrdio da je, prema njegovim procjenama, koje nisu ni optimistične ni pesimistične, realno da BiH dobije završenu autocestu na Koridoru 5C u dužini od 335 kilometara, od Bijače na jugu do Svilaja na sjeveru, najkasnije do 2028. godine.