U Rijeci je potpisan ugovor za gradnju najskuplje ceste u Hrvatskoj, odnosno dionice DC403, od čvora Škurinje do luka Rijeke, a koju će graditi Euro-Asfalt.
I pored brojne konkurencije, firma Eiuroasfalt dobila je ovaj posao te time potvrdila status vodećeg lidera u regiji po pitanju cestogradnje.
Procijenjena vrijednost radova iznosit će 461 milion kuna.
Riječ je o trasi dužine 2.977 metara, s 380 metara pristupne ceste koju čeka rekonstrukcija, na kojoj se zbog zahtjevnosti terena nalaze tunel Podmurvice dužine 1,2 kilometra, vijadukt Piopi s 316 metara, vijadukt Mlaka sa 144 metra i podvožnjak s 56 metara dužine.
- Radi se o samoj urbanoj jezgri grada Rijeke. Cesta prolazi ispod zgrada, preko terminala kroz sami centar i veže buduću luku, odnosno novu luku sa obilaznicom Rijeke, tako da je to vrlo važan infrastrukturni projekat. Također, tehnički je vrlo izazovan projekat - kazao je Jasmin Bučo iz kompanije Euro-Asfalt.
Prema njegovim riječima, radovi bi trebali krenuti u periodu od 70 dana, a najvjerovatnije početkom jeseni.
- Posao je dobiven sa jednom hrvatskom i slovenskom kompanijom. Radi se o "jugo konzorciju". Ovaj projekt Euro-Asfalt postavlja u sami vrh u tehničkom i stručnom smislu, kada su u pitanju građevinske kompanije u ovom dijelu Evrope - dodao je Bučo.
Ugovor obuhvata radove produbljenja morskog dna u dužini od 100 metara, čime će se izjednačiti dubina mora u cjelokupnoj dužini obale Kostrensko pristanište jug na terminalu Jadranska vrata.