REGION

Sarajevski Euroasfalt gradit će najskuplju cestu u Hrvatskoj

Pelješki most i pristupne ceste. YouTube - Screenshot

Piše: M.D.A.

5.5.2020

Konzorcij koji čine Kolektor CPG, GP Krk i Euro-asfalt za gradnju 2,9 kilometara ceste od luke Rijeka do čvora Škurinje ponudio je 456,3 miliona kuna bez PDV-a.

Hrvatskim cestama danas su donijeli odluku da najskuplju cestu u Hrvatskoj, dionicu DC403, od čvora Škurinje do luka Rijeke gradi konzorcij firmi iz Slovenije, Hrvatske i BiH – Kolektor CPG, GP Krk i Euro-asfalt koji je za taj posao ponudio 456,3 miliona kuna bez PDV-a.

Na nadmetanje za gradnju tih 2977 metara glavne trase i 380 metara spojne ceste stiglo je pet ponuda koje su otvorene sredinom decembra prošle godine. Procijenjena vrijednost radova iznosila je 461 miliona kuna, a gradnja te dionice tako je skupa zbog objekata među kojima su tunel Podmurvice (1253 metra), vijadukt Piopi (316 metara), vijadukt Mlaka (144 metra) te jedan pružni podvožnjak dužine 56 metara.

Odbijene ponude 

Osim konzorcija čija je ponuda na kraju i odabrana, za gradnju ceste koja je strateški važna za riječku luku stigle su i ponude China Road and Bridge Corporation (CRBC), firme koja već gradi Pelješki most, a Kinezi su za taj posao ponudili cijenu od 469 miliona kuna. Preduzeće za ceste iz Slavonskog Broda u zajednici s turskom tvrtkom Yapi Merkezi Insaat Ve Sanayi ponudilo je 574,7 miliona kuna. Talijanski konzorcij koji čini Rizzani de Eccher i Consorzio Infrastrutture S.C.A.R.L. ponudio je pak 478,7 miliona kuna, a austrijski Strabag 511,1 miliona kuna. A sve te ponude odbijene su jer prelaze procijenjenu vrijednost radova.

Kao i većinu drugih velikih nadmetanja i ovaj su obilježile i usporile žalbe na tendersku dokumentaciju, kojih je bilo ukupno tri, a sve su propale jer su bile ili neuredne ili neosnovane ili povučene. No uspjele su zaustaviti nadmetanje na ukupno 2,5 mjeseca.



Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.