Škoda je jako popularna u Bosni i Hercegovini. Na cestama širom naše zemlje sve su zastupljenija vozila češkog giganta. I ne, to nije Felicija koja je obilježila jednu eru. Sada su tu neki novi automobili koji osvajaju tržište.
BUDUĆI KLASIK
Jasne linije, bezvremenski dizajn i dinamični oblici u kombinaciji sa sportskim izgledom čine je atraktivnim svakodnevnim pratiocem
prije 7 dana
Škoda je jako popularna u Bosni i Hercegovini. Na cestama širom naše zemlje sve su zastupljenija vozila češkog giganta. I ne, to nije Felicija koja je obilježila jednu eru. Sada su tu neki novi automobili koji osvajaju tržište.
Među njima je Škoda Scala koja nudi sve što je potrebno bezbrižnoj porodici. Testirali smo moderniziranu Škoda Scalu 1.0 TSI sa 115 konjskih snaga i DSG mjenjačem. Odlikuju je ugodnija estetika karoserije i interijera, te bogatija oprema uz dorađeni 1.0 TSI motor.
Na tržište se pojavila 2019. godine kao svojevrsna misterija – nastavak ugašenog Rapida ili model koji će stvarati vlastitu historiju.
Pojavila se u vrijeme koje je obilježila pandemija koronavirusa, a četiri godine nakon pojavljivanja doživjela je stilski i tehnički redizajn koji je fantastičan.
Scala nema drugu karoserijsku varijantu, svojevrsna je mješavina hatchbacka i karavana, a to je kod ove konstitucije mnogo iskoristiviji automobil. Hatchback s 5 vrata se izdvaja iz gomile zahvaljujući svom emotivnom i dinamičnom izgledu. Jasne linije, bezvremenski dizajn i dinamični oblici u kombinaciji sa sportskim izgledom čine je atraktivnim svakodnevnim pratiocem.
Automobil koji smo testirali pokretao je 1,0-litarski TSI Evo2 trocilindrični motor s turbopunjačem. Nova Scala unaprijeđena je kako izvana tako i u opremi koja dolazi uz ovu verziju upotpunjujući doživljaj ugodne i sigurne svakidašnje vožnje.
Nije izostala ni doza elegancije. Prednja rešetka i svjetla su izmijenjena dajući sportski izgled, a tome dodajemo i panoramski krov i vrata od gepeka u cjelovitoj staklenoj površinskoj izvedbi s alumunijskim natpisom „ŠKODA“.
Unutrašnjost vozila prati vanjski izgled - emotivni oblici, visokokvalitetni materijali, moderna tehnologija, veliki centralni ekran i izdašan prostor. Ono što je najvažnije, vrlo lako se naviknete na vožnju Scale, a ono što je privuklo pažnju je i unaprijeđeni sistem pomoći na cesti.
Radi se o sistemu izbjegavanja sudara pri vožnji u rikverc i prilagodljivom tempomatu koji ima aktivnog asistenta za održavanje voznog traka. Kada se parkirate na digitalnom zaslonu imate sliku uz pratnju zvučnog signala koji dopire sa svih strana. Upozorava vas da ne oštetite svog limenog ljubimca. Za neke je korisno, a onima kojima smeta – lako se da ugasiti.
Nova Skala u unutrašnjosti ima više prostora. Osim što oduševljava estetikom, fascinira sigurnim ponašanjem u krivinima, čemu doprinosi podešeni ESP koji na neprimjetan način miješa, osiguravajući vam da zadržite smjer.
Svoj potpis dinamičnom, modernom i, rekli bismo, bezvremenskom dizajnu daje i 8.25-inčni ekran infotainment sistema. Korištenje je prilično jednostavno, lako se pristupa izbornicima i posloženim funkcijama uz odličnu brzinu rada softvera. Ekran je vidljiv i u uvjetima jače sunčeve svjetlosti, a moguće je i povezivanje bežičnim SmartLink sistemom.
Dio opreme čine i sistem za pomoć pri kretanju u brdu, senzor prepoznavanja saobraćajnih znakova, indikator umora vozača, Front Assist, Lane Assist, tempomat, KESSY GO sistem otvaranja vozila, samozatamnjujući unutrašnji retrovizor te još mnogo toga.
Kada govorimo o unutrašnjosti Scale, moramo istaći da je vozaču lako da se udobno smjesti jednostavnim podešavanjima sjedišta i upravljača. Preglednost je odlična, a upravljanje precizno. Scala je zapravo kompletan paket za jednu bezbrižnu porodicu – upravlja se njome precizno, a savršeno se uklapa u uobičajene gradske gužve. Pritom, izolacija je odlična, pa ne čujete motor i okolnu buku.
Osnovni model koji pokreće spomenuti motor košta 35.209KM. Cijena može rasti odabirom brojnih dodatnih opcija.
MUZIČKO TAKMIČENJE
TEKSTUALNI PRIJENOS
NAVIJAČI BIJESNI