NOVE INFORMACIJE

U koje bh. gradove ulazi njemački “Lidl”

Saznanja medija govore da je ovaj put informacija o ulasku “Lidla” pouzdana

"Lidl" pred ulaskom na bh. tržište. Arhiv

Avaz.ba

25.10.2020

Informacija njemačkih medija da je maloprodajni gigant “Lidl” zainteresovan za ulazak na tržište Bosne i Hercegovine, izazvala je mnogo pažnje u našoj zemlji.

Podsjetimo, njemački portal Lebensmittel Zeitung, koji prati informacije u trgovini i smatra se pouzdanim izvorom, najavio je da bi “Lidl” prve objekte u našoj zemlji mogao otvoriti već 2022. a na kraju bi moglo biti otvoreno do 30 trgovina u zemlji.

Prema novim informacijama, “Lidl” planira “na početku” otvoriti centre u gradovima koji imaju više od 30.000 stanovnika, piše poslovni portal BiznisInfo.

Veliki uspjeh u Srbiji

S druge strane, u gradovima s velikom kupovnom moći, poput Sarajeva ili Mostara, “Lidl” vidi potencijal za nekoliko lokacija.

Saznanja medija govore da je ovaj put informacija o ulasku “Lidla” pouzdana.

Iz kompanije su se na ovaj potez odlučili nakon velikog uspjeha koji je ostvaren na tržištu Srbije, te nakon dobrih rezultata u Hrvatskoj, gdje grupacija odranije posluje.

Njemački „Lebensmittel Zeitung“ navodi da su Hrvatska i Srbija među najjačim tržištima Schwarz Grupe. Sa sedmičnom prodajom u protuvrijednosti od 240.000 do 250.000 eura (neto), podružnice Lidla u Srbiji trenutno su “mjera svega”, navodi LZ.

Za usporedbu: 3.200 filijala u Njemačkoj ima prosječni sedmični promet od gotovo 140.000 eura, što je broj koji dobijete kada godišnji promet od 22,7 milijardi eura (neto, bez interneta) podijelite s brojem trgovina.

Kompanija u Srbiji, koja je započela 2018. godine, čak je i na internom Lidlovom rangu prestigla prethodnog šampiona prodaje – Litvaniju. Tamo je posao započeo 2016. sa sedmičnom prodajom do 230.000 eura, ali je od tada pao na nešto manje od 200.000 eura.

Posluju u 32 zemlje

U Hrvatskoj je “Lidl” zbog korone imao pad prodaje od 6 posto. Primjetno je slabo turističko ljeto u zemlji. Ipak, prema informacijama LZ-a, nekoliko je hrvatskih podružnica “Lidla” među najprodavanijim lokacijama u "Lidlovom" svijetu u ljetnim mjesecima.

Još uvijek nije jasno kako će tačno biti postavljen asortiman u novim poslovnicama. Ako se “Lidl” bude orijentisao prema asortimanu kao što je i u susjednim zemljama, može se očekivati mješavina vlastitih marki i proizvoda domaćih dobavljača.

“Lidl” trenutno ima 11.200 poslovnica u 32 zemlje širom svijeta.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.